2020年1月1日

燒肉作法

燒肉的作法 I 

先用五香粉、鹽
花椒粉、紹酒擦勻肉身,再把全塊豬皮篕上鹽,放入雪柜  5 小時。




預熱焗爐
  230c,把肉從雪櫃取出,把豬皮上的鹽全部刮走,然後用幾滴油捽勻豬皮,放入焗爐焗至豬皮全起細泡,大約 8 分鐘。


再把溫度降至 
180c,焗多  45 分鐘至熟,出爐侍凍斬件上碟。












燒肉的作法 II


坊間有好多燒肉做法,但這個唔使出水,又唔使用猪肉插嚟插豬皮,簡單方便得多!


今次用咗一磚南乳搓爛,加紹酒、少許鹽嚟做醃料,用大量鹽鋪滿豬皮,不用保鮮紙,就咁放入雪櫃放5 小時以上,最好隔晚醃定。



將豬腩肉從雪櫃取出,將豬皮上的鹽用餐刀刮去,千其唔好洗,只需要用廚房紙掃去剩餘鹽份,在豬皮面滴上幾滴油,摔勻豬皮,將豬腩肉放在一個放有鋼架嘅焗盆上。

(
可放水在焗盆中,可避免焗盆燒焦,無咁多油濺到四圍都係,方便清洗,又可作 steam bake function  )




入爐放中上格用上火
( 最好用 fan-grill function  )   220C  烤至豬皮成芝蔴皮,大約 6 8 分鐘 ( 個別焗爐性能不同,請自行調校 ) ,要睇火,唔好烤焦豬皮。


轉放下一格,用上,下火 180C 焗大約一小時,至熟 ( 要示乎豬腩肉大細作加、減 )


取出待凍,斬件上碟。





沒有留言:

張貼留言